Pendapat @ Cadangan @ Kritikan


Assalamualaikum
Untuk memastikan blog ini hidup, saya ingin meminta pendapat dari semua tentang isi yang perlu di masukkan ke blog ini. Takkan nak tunggu ada program alumni baru nak letak something kat blog kan.

Pada pendapat saya, saya akan meletakkan perkara-perkara berikut:

1. Perkembangan program-program alumni di Shams.

2. Isu-isu di Shams yang diperolehi daripada adik2 atau guru2 Shams.

3. Tazkirah2 bulanan.

4. Isu-isu pelajar sekolah di seluruh Malaysia.


Saya meletakkan harapan untuk memastikan blog ini mempunyai sekurang-kurangnya 3 posts setiap bulan.Sebarang komen atau cadangan amat dialu-alukan. Persatuan yang berjaya hanyalah persatuan yang mengkritik dan di kritik untuk maju kehadapan. Kerana mengkritik dan di kritik adalah permulaan kepada kelahiran persatuan yang hebat.

Wassalam

4 comments:

Suhaila S. said...

Salam.. apa kata jadikan blog ni blog bersama? means, alumni boleh sumbang entri utk blog ni. byk cara boleh wat utk jayakan blog bersama.. =)

Anonymous said...

bereh je gane2 pon...hehe
klu ikot cadangan kak su pon orait je..

Anonymous said...

cadangan Kak Suhaila Bagus.
Jadikan semua ataupun sebahagian ahli alumni yang aktif berblog dan selalu berada di dunia online ini sebagai penulis.
tambahkan author jadi taklah abg imran sahaja yg dapat tulis blog ni. diorg yg ada acc blogger pun boleh post guna id dan password diorg.

tapi post2 mestilah dikawal oleh abg imran.

tp xtahu la kalo blog ni mmg dh guna sistem tu.

- Afif
SPM 2009

alumnishams said...

yup, memang tengah cari orang..tu saya tulis pengumuman penting tu.cuma takdok sape2 lagi hok respon untuk nyatakan ksanggupan nok jd sebahagian drpd penulis blog ni..so, saya sorang jelah buat masa ni.

Copyright © 2009 - Hidupkan Tradisi Alumni - Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template || Jackster ||